onsdag 28. september 2011

Pølsegryte

Når vi begge jobbar seint bør middagen vere enkel og rask å tilberede.
Her kjem et meget enkelt middagstips,  
for travle kvardagar med jobb og andre aktivitetar. 
Oppskrifta har vi funne hos en av våre favorittbloggarar Lena Beatrice. :) 

Vanskelig å få denne gryta til å sjå apetittvekkande ut, men den ER god altså! ;)
Du treng 

500 g Pølser (du finn fleire "reine" pølser med karboinnhold på 5 g eller mindre) 
1 Løk 
1-2 dl Fløyte 
1 boks Tomatpuré (kjøp den lille hermetikkboksen til Landlord på Rema, den har kun 4 g karbo! :)  

Skjær opp pølser og løk (denne gongen hadde vi oppi litt paprika òg :) 
og steik det i smør i ei stor steikepanne eller wokpanne. 
Hell over fløyte, ha i en liten boks tomatpuré 
og la det koke eit par minutt. 

Enjoy! :)

3 kommentarer:

  1. Det der er ein favoritt i vår heim. Brukar gjerne det vi har i kjøleskapet og Grillmør frå Ringdal. Beste pølsa med mykje kjøtt og fett i!
    SV: Så bra du likte trenchen. Satsar på å få til eit bra bilde av den på ein dag det er lyst ute når eg kjem heim :D

    SvarSlett
  2. Har heilt gløymt at du hadde starta opp igjen med blogginga, så kom eg plutselig på det da eg var innom Bli Sunn bloggen. So no e du på bloglovin'en min, og eg skal suge til meg masse inspo fra oppskriftene dine;) Først og fremst skal eg prøve frokostsmoothien!

    SvarSlett
  3. Så lettvint og ikke minst god,falt veldig i smak hos oss :)

    SvarSlett