mandag 19. september 2011

Frokostsmoothie

God morgen! Ny veke, nye muligheter. :)

Eg starta dagen med min favorittfrokost, nemlig frokostsmoothien min.


Denne er inspirert av Bli Sunn-Ann Kristin sin Bringebærsmoothie og er berre heilt nydelig. Eg varierer litt på innholdet, og veg sjelden opp ingrediensane. Av og til brukar eg jordbær, eller byttar ut eit egg med fløyte. Alt etter kva som er i kjøleskapet. ;) Lagar den som oftast utan mandlar, men det er veldig fint å kunne variere litt for ikkje å gå lei. Mange som har prøvd den likar ikkje Cottage Cheese-konsistensen, men om ein har i litt mandlar merkar ein ikkje det. Her kjem oppskrifta;

100 g Frosne Bringebær 
100 g Cottage Cheese 
2 rå egg (ikkje la deg skremme av dette ;)
En liten neve Mandlar
Litt Sukrin eller Stevia


Ha alt i blender og kjør til mjuk masse. Syns kanskje den minner meir om yoghurt enn smoothie, eg et den iallefall frå skål med skei. ;)  

No skal eg ta på meg joggeskoa og springe en tur i sola før jobb. 
Ha en nydelig mandag ♥ 

4 kommentarer:

  1. Denne ser veldig god ut! Jeg spiser for tiden Funksjonell mats brød, men trenger litt variasjon. Må få blenderen tilbake på kjøkkenbenken tror jeg. Har jo faktisk bær i fryseren og alt mulig. Antar man kan bruke annet enn CC også, rømme, fløte e.l gresk yoghurt osv.

    SvarSlett
  2. Mmm, den smoothein er perfekt til frokost! Jeg laget meg smoothie en lang stund, så ble jeg lei. Nå har jeg fått müsli dilla!

    SvarSlett
  3. Catje: Eg har berre prøvd med CC og Fløyte, og det blir kjempegodt! :) Men rømme og gresk yoghurt fungera sikkert like bra :) Prøv deg fram!

    Linn: Samme her, er periodemenneske når det kjem til frokosten, så akkurat no et eg smoothie nesten kvar dag ;)

    SvarSlett
  4. Nom! Smoothies er perfekt frukost. Eg brukar egg, bær og litt fløyte i min (og litt Sukrin). Perfekt når ein har det litt travelt om morgonen, og ikkje er så glad i frukostmat generellt :D

    SvarSlett