søndag 22. april 2012

Paleodag 7: Søndagsfrokost

Søndag er ein finfin dag som gjerne kunne vart dobbelt så lenge. :) 

Det er herlig å sove lenge når ein vanligvis er oppe halv sju. 
Nyte ein god søndagsfrokost ilag, som i dag bestod av 
steikt avocado (prøv det!), egg og spekeskinke.
Deretter vart det ei tung men god styrketrening med kjæresten på Elixia.
Ann Kristin sin nydelige Paleo Smoothie vart dagens lunsj. 
Den er min nye Paleo-favoritt. ;)  

No er det kaffi i sofakroken mens regnet slår mot ruta. 
Kjæresten står på kjøkkenet og fiksar dagens middag 
(er det ikkje slik det skal være?? ;) ).
Søndagsmiddagen blir ovnssteikte svinekotelettar 
på ei seng av løk, paprika, eple og blomkål.

Ha en fortsatt fin søndag! :)

2 kommentarer:

  1. Veldig glad du la igjen en kommentar så jeg fant din blogg :) Jeg spiser selv lavkarbo (les: prøver såå godt jeg kan) Har nemlig en mann som spiser høykarbo, høyfett etc. heheh.. han sliter med å legge på seg i motsetning til meg, som legger på meg bare av å lage mat til han ;)
    Ha en strålende søndag videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, det er så urettferdig det der ;) Håpa du kan finne litt inspirasjon her ;) Fin søndag til deg òg!

      Slett